Ruilen - Retourneren

Het kan altijd gebeuren dat een product om wat voor reden dan ook niet is wat u ervan verwacht had. Bij DS COVERS gaan wij hier zo soepel mogelijk mee om. Hieronder leest u de instructie en onze voorwaarden met betrekking tot het ruilen of retourneren van een product.

Wanneer u het ontvangen product wil ruilen voor een ander product of andere maat, dan nemen wij de kosten voor de retourzending voor onze rekening. U volgt hiervoor de volgende stappen:

[1.] U plaatst een nieuwe bestelling voor het gewenste product.

[2.] U vult onderstaande formulier in en vult o.a. het nieuwe ordernummer in.

[3.] Binnen 1 werkdag ontvangt u van ons een PostNL retouretiket waarmee u het ‘oude’ product kostenloos kunt retourneren. Voeg bij de retourzending altijd een print van de bevestigings e-mail die u ontvangt na het invullen van onderstaande formulier.

[4.] Na ontvangst en controle van de retourzending, maken wij het aankoopbedrag van het geretourneerde product binnen 14 dagen aan u over via de door u gebruikte betaalmethode.

Wanneer u het ontvangen product enkel wil retourneren, dan betaalt u de kosten voor de retourzending zelf. U volgt hiervoor de volgende stappen:

[1.] U vult onderstaande formulier in.

[2.] U stuurt het te retourneren product naar het volgende adres:

DS COVERS B.V.
T.a.v. de retourenafdeling
Oude Berghuizerweg 30
7336 AW Apeldoorn NL

Voeg bij de retourzending altijd een print van de bevestigings e-mail die u ontvangt na het invullen van onderstaande formulier. Bewaar het trackingnummer/verzendbewijs van de retourzending zorgvuldig. Mocht de retourzending zoek raken, dan zullen wij u hierom vragen.

[3.] Na ontvangst en controle van de retourzending, maken wij het aankoopbedrag van het geretourneerde product binnen 14 dagen aan u over via de door u gebruikte betaalmethode.

Mocht u een product om een andere dan bovengenoemde twee redenen willen retourneren, bijvoorbeeld een garantiegeval of een foutlevering, neem dan contact met ons op.

[1.] Wij hanteren een bedenktijd van 30 dagen waarbinnen u het product kunt ruilen of retourneren. Deze periode gaat in vanaf het moment dat u het product in bezit heeft.

[2.] Het te ruilen of retourneren product moet in nieuwe en onbeschadigde staat verkeren (inclusief labels e.d.) en in de originele verpakking retour komen.

[3.] Gebruikte en/of beschadigde producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Als bij ontvangst blijkt dat een product beschadigd is, zal DS COVERS het product retour afzender sturen.

[4.] Een retourzending dient altijd voldoende gefrankeerd aan ons te worden opgestuurd.

[5.] Producten waarop een logobedrukking is aangebracht en producten welke geheel voor u op maat zijn geproduceerd, zoals de LUXX en SUNN autohoezen, kunnen niet worden geruild or geretourneerd.

Retour- / ruilformulier