Veelgestelde vragen
Hieronder treft u de meest gestelde vragen en antwoorden over onze producten, service en het bestellen op onze website. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina.
Algemeen
DS COVERS garandeert dat de geleverde beschermhoes van deugdelijk materiaal is vervaardigd en onder strenge kwaliteitscontrole is gefabriceerd. Daarom is op alle beschermhoezen van DS COVERS een garantietermijn van één jaar van toepassing op fabrieksfouten.
Wanneer u aanspraak wenst te maken op deze garantie dient u zich te wenden tot het verkooppunt waar u de beschermhoes hebt aangeschaft. U dient altijd het originele aankoopbewijs te kunnen overleggen. De garantie strekt zich uit tot de oorspronkelijke koper die het product nieuw heeft aangeschaft.
Bestellen
[1.] Wanneer u weet welke hoes u wil bestellen klikt u, na het selecteren van de juiste maat, op de knop ‘In winkelwagen’ op de productpagina van de betreffende hoes. U komt dan terecht op de pagina ‘Winkelwagen’ met het gewenste product in het winkelwagenoverzicht.
[2.] Om verder te gaan met uw bestelling, controleert u het overzicht en klikt u op ‘Bestellen’.
[3.] De volgende stap is het opgeven van uw adresgegevens. Heeft u alle gegevens juist ingevoerd, klik dan op de knop ‘Doorgaan’.
[4.] In de volgende stap kiest u de gewenste betaalmethode. U kunt kiezen uit de meest voorkomende, veilige betaalmethoden. Na uw keuzen kiest u wederom voor 'Doorgaan'.
[5.] Op de volgende treft u ng eenmaal alle gegevens van uw bestelling. Eventueel kunt u hier een alternatief afleveradres opgeven. Kloppen alle gegevens? Dan kiest u voor 'Afrekenen' en voert u de betaling uit.
[6.] Na het uitvoeren van een geslaagde betaling ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail en gaan wij voor u aan de slag. Nadat wij uw bestelling hebben meegegeven met PostNL, ontvangt u per e-mail een trackingcode waarmee u de verzendstatus kunt volgen.
Na het succesvol afronden van een bestelling versturen wij altijd een bevestiging per e-mail naar het opgegeven e-mailadres. Heeft u deze niet ontvangen, dan kan het volgende aan de hand zijn:
[1.] U heeft een typefout gemaakt bij het opgeven van uw e-mailadres.
[2.] Uw e-mailprovider ziet e-mail van DS COVERS als spam en heeft de e-mail bevestiging in uw spamfolder geplaatst of verwijderd.
Heeft u geen bevestiging per e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op.
Betalen
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
iDeal
Credit card (VISA, Mastercard, Maestro)
PayPal
Bancontact
Directe bankoverboeking
Bezorgen
Hieronder treft u van alle landen waarnaar u uw bestelling standaard kunt laten versturen, de levertijd en verzendkosten (incl. 21% BTW) die wij per bestelling in rekening brengen.
Bent u geïnteresseerd in het laten afleveren van een bestelling in een ander land, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
Let op: onderstaande levertijden gelden voor het merendeel van onze producten. Voor sommige producten geldt een langere levertijd. Dit staat altijd duidelijk bij het product vermeld.
Land verzendadres | Levertijd | Verzendkosten |
België | 1-2 werkdagen | € 7,95 |
Bulgarije | 2-3 werkdagen | € 34,95 |
Cyprus | 1-2 werkdagen | € 34,95 |
Denemarken | 2-3 werkdagen | € 17,95 |
Duitsland | 1-2 werkdagen | € 7,95 |
Estland | 1-3 werkdagen | € 34,95 |
Finland | 1-3 werkdagen | € 34,95 |
Frankrijk | 2-3 werkdagen | € 9,95 |
Griekenland | 2-3 werkdagen | € 39,95 |
Hongarije | 2-3 werkdagen | € 34,95 |
Ierland | 1-3 werkdagen | € 34,95 |
Italië | 2-3 werkdagen | € 27,95 |
Kroatië | 1-3 werkdagen | € 34,95 |
Letland | 2-3 werkdagen | € 34,95 |
Litouwen | 2-3 werkdagen | € 34,95 |
Luxemburg | 1-2 werkdagen | € 19,95 |
Malta | 1-2 werkdagen | € 34,95 |
Nederland | 1 werkdag | € 7,95 |
Noorwegen | 2-3 werkdagen | € 39,95 |
Oostenrijk | 2-3 werkdagen | € 19,95 |
Polen | 2-3 werkdagen | € 34,95 |
Portugal | 2-3 werkdagen | € 26,95 |
Roemenië | 1-3 werkdagen | € 34,95 |
Slovenië | 1-3 werkdagen | € 34,95 |
Slowakije | 1-3 werkdagen | € 34,95 |
Spanje | 2-3 werkdagen | € 27,95 |
Tsjechië | 1-3 werkdagen | € 39,95 |
Verenigd Koninkrijk | 2-3 werkdagen | € 24,95 |
Verenigde Staten | 4-6 werkdagen | € 49,95 |
Zweden | 1-3 werkdagen | € 19,95 |
Zwitserland | 1-3 werkdagen | € 39,95 |
Wanneer u een bestelling hebt geplaatst en betaald, dan kunt u ervan uit gaan dat wij uw bestelling hebben ontvangen. Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15.00 uur, geven wij, indien voorradig, dezelfde dag nog mee met de betreffende verzendpartner (voor NL en BE is dat PostNL). U ontvangt dan ook een e-mail met tracking-id zodat u de verzendstatus zelf kunt volgen. Voor Nederland, en vaak ook België, geldt dat PostNL het de volgende werkdag op het door u aangegeven adres aanbiedt. Bestellingen geplaatst op vrijdag of in het weekeinde worden op de maandag na het weekeinde meegegeven met de betreffende verzendpartner.
Het kan wel eens voorkomen dat de betreffende verzendpartner er een dag langer over doet. Heeft u uw bestelling dus nog niet ontvangen, dan vragen wij u eerst nog enkele werkdagen te wachten. Heeft u uw bestelling dan nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.
Ruilen - Retourneren
U heeft het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen of het door u bestelde product te ruilen.
Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product bijvoorbeeld uit de verpakking halen.
De herroepingstermijn verstrijkt 30 werkdagen na de dag waarop u het product in bezit heeft gekregen.
Producten die zijn gepersonaliseerd of op maat zijn gemaakt, zoals een autohoes met bedrukking/borduring of een LUXX of SUNN autohoes, kunnen niet worden geretourneerd.